Odložená platba PastPay
Co je odložená platba?
Abychom usnadnili situaci našim firemním zákazníkům, zavedli jsme službu Buy Now Pay Later, tedy službu odložené platby, platební metodu PastPay. To vám umožňuje nadále dostávat vaše firemní nákupy uskutečněné u nás/v našem internetovém obchodě ihned po objednávce, ale protihodnotu za nákup zaplatíte až později, po 30 dnech.
Službu odložené platby poskytuje PastPay. Jejich automatizovaný systém řízení rizik cca. za 2 sekundy vyhodnotí, zda vaše společnost může platit pomocí PastPay (následný 30denní převod). V tomto případě zaplatíte PastPay později bankovním převodem ve 30denní lhůtě splatnosti. Faktura je vystavena až po odeslání produktu, takže 30denní lhůta splatnosti se počítá až od tohoto momentu.
Odložená platba vám umožňuje okamžitě si objednat produkty, které si chcete koupit v našem internetovém obchodě, ale zaplatit za ně musíte až po 30 dnech. Stačí, když si v možnostech platby vyberete možnost odložené platby PastPay a dokončíte objednávku, která vám bude doručena jako obvykle. Fakturu můžete uhradit později.
Chceme vám poskytnout nový způsob, jak zlepšit vaši likviditu a rychleji růst. Vyzkoušej to teď!
Postup v skratke:
1. Vložte produkty do košíku!
2. Při platbě vyberte možnost PastPay - Odložená platba.
3. Při prvním použití vyplňte požadovanou identifikaci zákazníka!
4. Po úspěšném dokončení objednávky vám produkty hned odešleme.
5. Před termínem splatnosti uhraďte svou fakturu bankovním převodem na účet PastPay.
Jak to funguje?
Objednejte si zboží běžným způsobem telefonicky/mailem/prostřednictvím našeho internetového obchodu au pokladny vyberte možnost odložené platby PastPay. Důležité: Při tomto způsobu platby budete přesměrováni na rozhraní PastPay. Toto přesměrování prosím nepřerušujte, jinak se objednávka s metodou odložené platby neuskuteční!
Pokud náš platební partner, společnost PastPay, transakci schválí (tato skutečnost se zobrazí okamžitě), můžete použít metodu odložené platby.
Při prvním nákupu s odloženou platbou PastPay budete muset dokončit proces identifikace zákazníka. V několika jednoduchých krocích musí objednávající společnost prokázat svou pravost a to, že je stávajícím právním subjektem. Toto může v několika jednoduchých krocích provést zplnomocněný zástupce.
Po úspěšném odeslání objednávky vám bude doručena jako obvykle spolu s fakturou s prodlouženou lhůtou splatnosti, která se výjimečně NEUHRADÍ na náš účet, ale na váš účet PastPay.
Proč je to dobré pro mě jako firemního zákazníka?
Pravidelné využívání odložených plateb PastPay uvolňuje likvidní kapitál, který můžete opětovně investovat různými způsoby na růst a rozvoj vašeho podnikání a na zvýšení předvídatelnosti vašich financí.
Protože z nakoupeného zboží můžete generovat příjmy ještě předtím, než za něj zaplatíte:
máte možnost nakupovat větší množství, můžete rozšířit svůj sortiment výrobků, neboť nutnost zaplatit za nákup později vám dává čas na generování prodeje a zisku tím, že snižujete riziko nákupu a zásob.
Už se nemusíte obávat nedostatku zásob, můžete nakoupit potřebné množství, aniž by vám došly peníze. Takto můžete uspokojit poptávku a neztratíte potenciální zákazníky nebo klienty. Tím se zvýší váš příjem. Můžete zlepšit poměr likvidity a optimalizovat nákupní procesy a výdaje, což vám pomůže svobodněji řídit tok hotovosti. Můžete zvýšit spokojenost svých spolupracovníků a plnit další závazky (např. rychlejší vyplácení mezd). Nemusíte si brát úvěr ani jiné externí finanční krytí, ani řešit složité papírování.
Jak se určuje limit ve službě PastPay?
Společnost PastPay přezkoumá právní a finanční situaci vaší společnosti a určí částku, kterou můžete použít pro odložené platby. Důležité je, že se jedná o stejnou částku, kterou můžete použít v jiných internetových obchodech, kde je PastPay k dispozici.
Co se stane, když hodnota mé objednávky překročí limit? Pokud částka objednávky překročí limit, odložená platba nebude pro tento nákup k dispozici.
Jaká je minimální částka nákupu?
Při používání služby PastPay není stanoven žádný limit minimální částky nákupu, takže zákazník může prostřednictvím služby PastPay zaplatit libovolnou částku nákupu v rámci rozpočtu na odložené platby.
Jaké jsou poplatky za službu odložené platby?
Způsob platby PastPay je pro naše zákazníky zcela bezplatný.
Informace pro zákazníky o procesu identifikace
Bezpečnost jejich partnerů je pro společnost PastPay mimořádně důležitá a dělá vše pro to, aby zabránila pokusům o podvod a chránila obchodníky a jejich zákazníky. Za tímto účelem zahrnuje proces PastPay proces identifikace a ověřování.
Proč je to zapotřebí?
Při použití metody odložené platby PastPay se zákazníci identifikují v kroku KYC (Know Your Customer), během kterého systém pečlivě ověří a identifikuje nakupující společnost. Účelem ověření je zajistit, aby kupující byl stávajícím právním subjektem a splňoval právní a regulační požadavky, čímž se obchodník a kupující chrání před možným zneužitím.
Jak to funguje?
Při prvním nákupu s odloženou platbou PastPay je kupující povinen dokončit proces identifikace kupujícího. V několika jednoduchých krocích musí objednávající společnost prokázat svou pravost a to, že je stávajícím právním subjektem. Identifikace je plně elektronická, rychlá a bezpečná. Tento proces může provést oprávněný zástupce nahráním svého dokladu totožnosti a živé selfie.
Ochrana soukromí a bezpečnost
Platformu společnosti PastPay poskytuje společnost Sumsub, která nabízí moderní, rychlé a spolehlivé řešení pro různé identifikace zákazníků (KYC/AML). Systém společnosti Sumsub přenáší do společnosti PastPay pouze potřebné údaje nahrané během procesu identifikace. Společnost PastPay (Péntech Solutions Ltd.) uchovává pouze jméno, datum narození a výsledek identifikace: https://pastpay.com/legal/adatkezelesi-tajekoztato)
Děkujeme vám za spolupráci a pochopení při tomto nezbytném kroku pro naši společnou bezpečnost a budoucí úspěch.